Wolelé, crea com cria

Wolelé, crea com cria

wolele bolsosWolelé són els colors de l’Àfrica negra portats a aquest racó del Mediterrani. Wolelé és també la marca creativa de dues joves mares i amigues de tota la vida que s’han embarcat en un projecte que li posa color a la criança dels més xicotets de casa.

Olga i Elena començaren el seu caminar, ara just fa un any, cosint porta-bebés i abrics per a embaràs i porteig. Per a l
es seues creacions, introduïren teles de cotó “wax”, com una forma de portar un pedaç del continent africà a aquest tros de món.

Igual que els africans es vesteixen de gala amb els seus vestits i turbants, elles han volgut posar colorit al nostre dia a dia amb els divertits estampats de les seues teles. I ara confeccionen bosses, gorrets, caputxes i baberos , tot pensant que puguen ser útils i alegres per a la família.

Wolelé crea com cria. Amb amor i sense pressa. Combina colors i teixits amb molta cura perquè cada producte siga únic i especial.

wolele carles

Wolelé, crea como cría

Wolelé son los colores de África negra traídos a este rincón del Mediterráneo. Wolelé es también la marca creativa de dos jóvenes madres y amigas de toda la vida que se han embarcado en un proyecto que le pone color a la crianza de los más pequeños de casa.

Olga y Elena comenzaron su caminar, ahora justo hace un año, cosiendo portabebés y abrigos para embarazo y porteo. Para sus creaciones, introdujeron telas de algodón “wax”, como una forma de llevar un pedazo del continente africano a este trozo de mundo.wolele gorret

Al igual que los africanos se visten de gala con sus vestidos y turbantes, ellas han querido poner colorido a nuestro día a día con los divertidos estampados de sus telas. Y ahora confeccionan bolsos, gorritos, capuchas y baberos, pensando que puedan ser útiles y alegres para la familia.

Wolelé crea como cría. Con amor y sin prisa. Combina colores y tejidos con mucho mimo para que cada producto sea único y especial.

Leave a comment